Tuesday, November 10, 2015

Christmas layout with Yuko



Hello!Shimmerz Friends!
I share you Christmas  layout using mist ,INGLINGZandSHIMMERZ.



【MERRY AND BRIGHT】

I use mist  Jeni B Blue /COLORLINGZ  Well Blue Me Down.
It was mist from painted gesso to the base.





It flew the white acrylic paint over it.



The star-shaped chip board painted SHIMMERZ / Angel Wings.
By Glitter is beautiful!


The title chip board painted INKLINGZ / ME & BLUE.
It is really beautiful in the Pearl enough feeling in very soft colors!




<shimmerz products>

VIBEZJeni B Blue 
COLORLINGZ  Well Blue Me Down

SHIMMERZ /Angel Wings

NKLINGZ /ME&BLUE


Thank you!







それだけではなじまないので白を飛ばしました。


この丸いのは雪のつもり(≧з≦) 
casket*のサークルチップボードの真ん中の丸を利用しました。
*画像はcasket*よりお借りました。

それに雪に見えるようにパウダーをかけています。



星型のチップボード(wycinanka)にはSHIMMERZ /Angel Wingsを塗りました。
キラキラして綺麗です☆


タイトルチップボード(Blue Fern Studios)のはINKLINGZ /ME&BLUEを塗りました。
とても優しい色合いでパール感たっぷりで本当にきれいです!




今回使用したShimmerz 製品

VIBEZ  Jeni B Blue 
COLORLINGZ  Well Blue Me Down

SHIMMERZ /Angel Wings

NKLINGZ /ME&BLUE



ありがとうございました!

No comments: